Ανακαινίζετε ή Κατασκευάζετε επαγγελματική κουζίνα; Αναλαμβάνουμε τo σχεδιασμό επαγγελματικής κουζίνας και τη μελέτη εξοπλισμού μαζικής εστίασης. Δείτε περισσότερα >

 

4 ιδέες για προώθηση του εστιατορίου σας

15
Mar
2024

Εστιατόρια κοντά σε θάλασσα με πολλά τραπέζια
Παραθαλάσσιο εστιατόριο έτοιμο να υποδεχτεί κόσμο / unsplash.com

Οι στρατηγικές προώθησης είναι αυτό που χρειάζεται κάθε εστιατόριο για να ανεβάσει την πελατεία του. Και συνεπώς, τα έσοδά του. Αν όμως εξακολουθείτε να κάνετε τις ίδιες προωθητικές ενέργειες με παλιά, ελπίζοντας πως είναι αρκετές, θα χάσετε την ευκαιρία να διευρύνετε την απήχησή σας.

Ας δούμε τέσσερις τρόπους για να κάνετε το εστιατόριό σας πιο δημοφιλές.

1. Δείξτε τις υπηρεσίες σας

Όλοι γνωρίζουμε την έκφραση “μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις”. Αυτό στη σημερινή εποχή είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το κοινό σας. Το Instagram, το TikTok, το Facebook και ο ιστότοπός σας είναι τα σωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημοσιεύσετε φωτογραφίες και βίντεο που θα προσελκύσουν τους επισκέπτες στο εστιατόριό σας.

Φυσικά, δεν είναι όλες οι φωτογραφίες το ίδιο. Αν υπάρχει η δυνατότητα, προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο που θα τραβήξει φωτογραφίες που θα αποτυπώνουν τα πιάτα σας με τον σωστό τρόπο. Για μια οικονομικότερη επιλογή, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το δικό σας smartphone με κάμερα υψηλής ανάλυσης, καλό φωτισμό, και πειραματιστείτε με τις γωνίες λήψης.

2. Εκμεταλλευτείτε τις διαδικτυακές κριτικές

Οι online κριτικές είναι ιδιαίτερα ισχυρές. Ειδικά για εστιατόρια που αναζητά καθημερινά ο κόσμος στο Google, Bing ή το Tripadvisor. Στην πραγματικότητα, περισσότερο από το ένα τρίτο των ανθρώπων δε θα επισκεφθούν ένα εστιατόριο που διαθέτει λιγότερα από τέσσερα αστέρια στις κριτικές. Ένα αστέρι παραπάνω είναι ικανό να αυξήσει το ποσοστό των πελατών σας κατά τις ώρες αιχμής ακόμα και ως 49%.

Για να χτίσετε τη φήμη του εστιατορίου σας μέσω των διαδικτυακών κριτικών, μπορείτε να κάνετε πολλά παραπάνω από το να σερβίρετε νόστιμο φαγητό και να εξυπηρετείτε άριστα τους πελάτες σας. Αρχικά, ζητήστε από τους πιστούς σας πελάτες να βαθμολογήσουν το εστιατόριό σας. Επίσης, παρακολουθείτε τακτικά τις κριτικές των πελατών σας και απαντάτε πάντα σε θετικά αλλά και σε αρνητικά σχόλια. Τέλος, καταχωρήστε το εστιατόριό σας σε ιστότοπους κριτικών για να ενισχύσετε την προβολή του εστιατορίου σας.

3. Αξιοποιήστε τους καλύτερους πελάτες σας

Ενθαρρύνετε τους πιστούς και ικανοποιημένους πελάτες σας να μοιράζονται τις φωτογραφίες και τις εμπειρίες από το εστιατόριό σας στα δικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκτός από ένα δυνατό εργαλείο προώθησης, αυτή η τακτική δείχνει πως έχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Οι ευχαριστημένοι πελάτες σας δείχνουν πως εκτιμούν τις υπηρεσίες σας και το μοιράζονται με τους γνωστούς τους.

Επιπλέον, μπορείτε να διοργανώσετε διαγωνισμούς (giveaways) ή διαγωνισμούς φωτογραφίας πιάτου με κάποια ανταμοιβή στο νικητή. Για παράδειγμα, ένα δείπνο Χ αξίας για 2 άτομα.

4. Βγείτε στον δρόμο

Είμαστε τόσο προσηλωμένοι στις δυνατότητες του ψηφιακού μάρκετινγκ που συχνά ξεχνάμε τις αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Πάρτε μερικά μενού, κουπόνια, ή κάρτες της επιχείρησής σας και επισκεφθείτε κοντινές επιχειρήσεις για να προσκαλέσετε τους ανθρώπους που τις απαρτίζουν να σας επισκεφθούν.

Για να τους δελεάσετε ακόμα περισσότερο, μπορείτε να προσφέρετε μερικά ορεκτικά-μπουκίτσες που ετοιμάζετε στο εστιατόριό σας (π.χ., μπρουσκέτα, τηγανόψωμο, τυροκροκέτες), ή να τους δώσετε κάποια έκπτωση για την πρώτη τους επίσκεψη με τη χρήση κουπονιού.

 

Διαβάστε επίσης:

 

warranty
Οι μεγαλύτεροι οίκοι του εξωτερικού είναι εδώ!

support
Άμεση τεχνική υποστήριξη

Low price
Από τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!

Εγγραφή

KitchenPRO © 2015-2024. All rights reserved.

Designed & Developed with care by TotalWeb | Digital Marketing by kovald

+

Special Offer!